söndag 13 januari 2013

Far fyller 71 år i dag

Det är inte varje dag utan mest en gång per år som pappa fyller. I dag är det hans dag, 71 bast blir han. 71 liksom, eftersom jag vet att han kommer läsa detta så kan jag ju inte skriva "SÅ JÄVLA GAMMALT" utan jag får istället skriva, FANTASTISKT OCH SÅ FRÄSCH! Pappa, GRATTIS!

I går var jag ute på Brunnsparken i Örebro. Dans och skoj. Jag fick äran att arbeta i garderoben och gjorde ett ganska bra jobb om jag får säga det själv. Det är intressant att lära sig något nytt, som att man faktiskt har dansskor och ombyte när man dansar på riktigt. Kul var det och fler gånger kommer det bli.

I afton gör jag även debut i PubQuizBishop Arms i Örebro och jag är nervös. Att helt plötsligt göra quiz för okända människor är spännande. Är det rätt nivå på frågorna, är det för lätt, för larvigt, för svårt?? Ja, du fattar ju vad jag menar... Vi får se i kväll 18.30 för då drar det igång.

Jag kan f.ö. säga att det tog mig en timme att inse att filmen jag senast kollade på inte var textad, jag var så himla trött när jag började kolla så jag glömde fixa texten. Fast jag behövde den inte.

Har nu katten och hunden hemma, efter lite positionering i maktspelet så tror jag nu att de kommer klara av att umgås... Tror jag...

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar