måndag 8 november 2010

Tillbaka!!

Nu är det inte långt kvar, snart får jag sova i min egna säng. I morse vaknade jag ute i Ekeby/Almby, i en bäddsoffa. Det var vackert och vintrigt, den smyger sig närmare allt mer den där kära vintern.

Det har vart en sjukt rolig helg på precis alla möjliga vis. Det kommer bilder från tillställningarna som jag var på, gårdagskvällen gick fint både på det yrkesmässiga sättet men även på det privata planet. Fick vakna upp till Gudsonens skratt och Mercedes bus denna morgon. Härliga kids det där, ja deras päron med för den delen.

Nyår är nästan klart, ska bara ställa frågan om huset på Österlen. Kan bli fantastiskt bra faktiskt.

Sitter på Solvalla och jobbar just nu, alltid en ära att jobba med proffs, kom just på att jag ska prata med min kollega om en liten idé som vi fick för några veckor sedan.

Må Godis nu!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar