tisdag 4 januari 2011

Grå tisdag, semester när den är som bäst!

Herregud, jag har semester. Jag vet knappt senast jag hade det men just nu skiter jag i det utan fokuserar på att jag faktiskt har det nu. Jag har tänkt att starta det nya, sunda, livet och komma i fas här hemma i Örebro. Men jag vet inte om det är så klokt då jag faktiskt har semester.

För på en semester ska man väl kunna göra precis vad man vill, när man vill och förmodligen hur man vill?

Som i går, då tog jag sovmorgon, åt frukost, sov en timme till och sedan en Powerwalk och avslutade med en middag. Efter det så satt jag uppe till sent på natten för att se Kanada-Usa i Jvm. Såg en period, sedan somnade jag och tog sedan sovmorgon i dag.

Det får jag väl?

Nu sitter jag på K-resors kontor och vaktar telefonen, det är min tur helt enkelt. Jag kikar ut och inser att det är grått och kallt ute, då är det väl lagligt att gå hem, tända en brasa och sova en timme??

Jag ska ju inte göra det ännu, men med största sannolikhet så kommer jag göra det innan kvällens middag och tv-spel.

I morgon har jag tänkt att åka till Stockholm för att hämta hem de där viktiga grejerna som jag inte hämtat ännu, jag menar min TV och dvd-spelaren och dekodern så jag kan se på vad jag vill.

Fick ett samtal från min gode vän John, det kan lösas sig rätt naturligt med mina ambition att träna ner mig...

Har faktiskt en rätt så allvarlig fundering på att köpa en mössa. Jag fryser nått så in i h-vete om öronen när jag är utanför dörren...

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar