söndag 2 januari 2011

Jul och nyårsledigt på bloggen

Som du kanske märkt så har det vart ledigt på bloggen. Anledningen är, som du säkert vet, att det vart jul och nyår. Jag har haft min första veckas semester på väldigt länge, det sjuka är att jag har en till vecka ledigt innan jag drar igång på mitt nya jobb.

Vad har då hänt under julen?

Jo, som vanligt har det vart sjukligt hög fart med mycket vänner, familj och julklappar. Jag och John kom sist som vanligt i juldagstennisen, vi lirade skivor på Ritz på juldagen och sedan var just jag och John i London och kollade på fotboll. Tottenham-Newcastle och Chelsea-Bolton. Jag ska naturligtvis fixa fram bilder från den resan, håll ut. Men jag kan bara säga att Tottenham har mer hjärta än Chelsea, om man mäter trycket på läktaren i alla fall.

Nyår firades tillsammans med Calle, Mona och Casper, och en hel drös av fantastiskt trevliga människor. Mycket trevligt!

Trevor var ju och hälsade på. Trevor bor i Istanbul med kommer från Kanada egentligen, han gillar Sverige och jag har då fått snacka engelska hela julveckan. Bra träning!

Nu ni, nu har jag fått upp farten igen på bloggen. Ska fixa bilder till er!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar