måndag 7 november 2011

Bloggen är tillbaka!

Jag har blivit mailbombad av fans runt om i världen. Detta gör att jag tar beslutet att börja blogga igen, om så bara för en stund. Av någon anledning så har jag på slutet saknat att "this", jag har saknat att få vara lite personlig på nätet. Jag testar att blogga igen sen så får vi se hur det slutar.

Vad har då hänt sedan sist? Massor är svaret, det kommer du bli varse om när du följer med här. Bland annat så har jag sedan i februari tappat 23 kilo på kroppen. Jag har tagit tag i livet på ett annat sätt. Jag tränar och försöker äta så mycket GI-metodiskt som möjligt, jag trivs verkligen med det och mitt närmsta mål är att till årsskiftet tappa 3 kilo till.

Jag tar seden dit jag kommer och återkommer i morgon.

1 kommentar:

  1. Grymt maaan!!! You Rock! Häng på mig på Vasaloppet 2012!!!

    SvaraRadera