tisdag 15 januari 2013

Jag hade varit grym på speedway

Alltså, Kung Bore, FAIL!! Hur kommer det sig att du får för dig att du ska snöa på oss nu? Våren var ju NÄSTAN här. Jag tror att många med mig faktiskt tyckte det var skönt att snön försvann efter jul och nyår. Vi är tacksamma för ditt arbete runt jul men nu räcker det väl? Snöa kan det få göra i Sälen, Åre och egentligen över hela landet med början norr om Lindesberg.

Nåväl, jag är inte bitter. I dag fick jag ju ändå träna reflexer och sladdhävning på cykel under turen till den här datorn. Speedway hade kanske varit en sport för mig att satsa på.

Resebyrån jag sitter på nu, K-resor, vill att jag ska hämta mitt pass. Anledningen är resan till New York i april, självklart ska jag fixa det samtidigt som jag får ett träningspass till.

Tjejen som tog beslutet i att sno ett tåg och sedan körde in det i ett hus. Hur tänkte du? Sen undrar jag hur du lyckades krascha ett hus samtidigt? Hur förklarar du det till dina föräldrar? Många frågor, förlåt.

Om Oprah ger tummen upp innebär det då att personen hon pratat med har dopat sig? Tydligen!

Såg även en bild på min Guddotter som tränar potta, med en Ipad i handen. Två frågor till hennes föräldrar, är det den bilden vi ska ha när hon tar studenten och vilket spel/film rekommenderar ni till andra barn som ska träna potta?

Over and Out!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar