måndag 14 januari 2013

Succé

Jag gjorde debut i går som "Quizmaster" i offentliga sammanhang på Bishop Arms Örebro. Jag var faktiskt väldigt nervös innan men när jag väl insåg att det inte var för lätt, för svårt, för tråkigt, för knepigt, för obegripligt osv. så kände jag mig nöjd och det var väldigt roligt. Sen om det blev succé vet jag inte men inombords kändes det bra.

Både Beata (katten) och Silver (hunden) överlevde eftermiddagen som de tillbringade ihop hemma hos mig, ett tag så var det ställningskrig i hallen men de löste problemet med att bli vänner. Skönt när jag som chef i hemmet får dem att bli polare. Silver är förövrigt en av världens roligaste individer, i går när vi gick i parken så fattade han inte att isen på gräset var väldigt hal... Detta gav mig och alla andra ett riktigt gott skratt.

Pappa fyllde, han fick massor av choklad och trisslotter... När man blir äldre så får man choklad och trisslotter. Det är lag.

I dag så tog jag sovmorgon, vaknade av ett sms från gymmet. Att de söker mig 08.35 en måndagmorgon säger en hel del om hur mycket de saknar mig där. Sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde den där gången i december som fått dem att sakna mig så mycket?

Nu ska jag gå o shoppa på ICA och hoppas då naturligtvis att min favorit sitter i kassan... Oddsen på det?? Hmmm, jag vågar inte hoppas!!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar