tisdag 14 december 2010

Grattis Kingen och Kingen!

Som ni vet är ju min blogg en form av nutidsorientering. Som nu. Äntligen har jag två facebook-kompisar som är uttagna till A-landslaget, samtidigt. Tror aldrig det hänt förut... Jo, då Patrik Anttonen och John Alvbåge var uttagna så... Ja, asch, jag skiter i fortsatta hyllningar. Men grattis Almebäck och Nordin, visa nu för tusan vart skåpet ska stå. Det är INTE i hörnet!

I går gjorde jag min sista sändning i ATG-Live, tills jag i dag blev inringd för en mindre comeback. Det tog inte ens 24 timmar. Får för mig att de kommer att sakna mig.

Kihlen fick precis en inbjudan till "årets fest +40"... hehehehehe, sjukt roligt!

Hjälpte en kollega att flytta en av hans tre bilar. Det började bra och slutade bra, men däremellan så var det ett evigt väntande på att nån verkstadskille skulle få tummen ur och göra sitt jobb.

Har mina sjukt snygga Ecco-skor på mig i dag. Men inser att det faktiskt står två hetare par skor hemma, nämligen mina blå och de där löjligt snygga lila skorna... Ser redan nu fram mot våren.

Grattis igen, men grabbar så ni vet. Jag har haft två polare med i laget förr, ni är inte unika... FULL GAS!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar