onsdag 1 december 2010

Bilradioskit

Ja, då har det hänt igen. Den underbara vintern är på plats, härligt kan man tycka, ohärligt tycker andra.

Jag kör en bil från 80-talet, en söt Audi som ibland inte riktigt pallar kylan. Som i helgen då jag skulle starta den efter att den fått stå i två dygn. Först startade den inte alls, sen så funkade det hur bra som helst. Och det var tur det, det hade nämligen kunnat börja brinna i mitt stackars huvud efter som jag köpt nytt batteri för mindre än ett år sedan och borde fortfarande fungera.

Nu är batteriet inget problem. Nu är det stereon. Den har lagt av och det MÅSTE bero på kylan, ja det gör det. För i dag när jag åkte till macken och tankade så passade jag på att meka med bilen(kollade säkringarna). Inget fel där, alltså, kylan har slagit ut min bilstereo.

Nu är ju kanske det ett väldigt litet problem, det finns ju de som äger tåg och kör folk mellan städer och som tydligen har lite större problem just nu.

Men för mig, ja då är det ett problem eftersom fläkten låter som ett maskingevär...

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar