lördag 18 december 2010

Ny pokal?

Är det någon mer än jag som känner att Lennart Johanssons Pokal gjort sitt?

Jag menar, när man nu sågat den i tu, insett att folk skrivit på insidan och nu ska dela den för att slipa bort det. Jag får liksom känslan att det "magiska" i pokalen försvunnit sedan länge. Jag ser hellre att man nu gör en ny pokal och låter den gamla fortsatt vara uppdelad. Det var liksom ett skämt som inte var så lyckat.

Bilresan till Örebro gick bra, riktigt bra. Trots att min chaufför var livrädd för att köra om lastbilar, åka på isiga vägar, åka i snömodd, åka för fort, åka för sakta ja typ livrädd för att köra bil. Men det gick bra.

Väl hemma så var det dags för att öppna en Amarone och jag fick dela den med mor. Härligt att komma hem och samtala om livet och vad som komma skall.

I kväll har jag inga planer förutom att ta det som det kommer. Får se hur det går. Har en vän som mer än gärna vill få stryk i tennis på sitt X-box. Det var förnedrande senast jag var där, så kan jag säga.

FRUKOST!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar