måndag 13 december 2010

sista passet i rutan

Vilken helg. Vilka kvällar. Vilka Vänner!

I fredags var det dags för After Work med delar av personalen på Solvalla, vi hade fantastiskt trevligt. Hela tiden. Vi möttes upp på "Banken" vid Odenplan, ska du käka i Stockholm någon gång så käka på "Banken", fantastiskt trevligt! Det var så trevligt att vi stängde stället.

Så i lördags var det sovmorgon och sedan färd mot Örebro, det var nämligen dags för det årliga julbordet med grabbarna. Helt underbart att träffas och käka, prata, skåla och må bra. Vi käkade på Örebro Slott i den gamla rikssalen, helt ok käk men det var sällskapet som var det viktigaste.

Roligast var nog ändå när PG drog första snapsvisan... "Va blåser det för vinn i daaaa... Brännvinn...."

I går kväll så bjöd Frasse på tv-spel och mat. Hans guacemole(osäker på stavningen) är inget annat än MAGISK!

Jag skulle nog ha odlat skägg lite tidigare, det ringde nämligen i "tomte-telefonen" i går. Två familjer har bett om min hjälp på julafton, självklart ställer jag upp. Kan bli riktigt roligt!

Nu sitter jag på K-resor i Örebro. Om en timme drar jag till Stockholm igen, ska nu jobba fram till jul. I kväll gör jag mitt sista pass som programledare på ATG-Live, undrar hur jag ska avsluta. Ska jag gå Bananas???

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar