torsdag 16 december 2010

Julbord

Var på julbord i går med IMG. Min nuvarande arbetsgivare som jag den 23:e december ska lämna. Julbordet åts på Resaturang Kungsholmen, Melker Andersson heter ägaren. Han var förövrigt på plats och visade upp sig.

Det har gått rykten om att det inte skulle vara så bra på hans ställe i år men herregud vad det var fel! Helt sonika MAGISKT!! ALLT var supergott och jag satt bredvid ett riktigt julbords-proffs som visade hur man ska äta på rätt sätt. Jag kan nämligen tycka att det är så mycket gott som finns på ett julbord så jag tar för mycket. Men proffset lärde mig att inte ta för mycket och att man minst ska gå fyra gånger.

Melker förresten, han var med i PULKA-VM i Sälen och gjorde riktigt bra ifrån sig.

Kollegorna jag har här är faktiskt helt fantastiska! Det bara är så.

Tycker ICA-reklamen "fjortis" är riktigt rolig. Sjukt rolig!

Örebro i helgen, ska kolla lägenhet. Kan bli bra, riktigt bra.

Nu ska jag upp till våning 7 och köra kvällspasset. Härligt!!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar