tisdag 30 november 2010

Kul grej, om den nu är sann...

Vilken dag. Jag kan känna att det är lite rockigt i mitt liv som du kanske förstår, men jag klarar mig bra tack vare de fantastiska människorna som jag arbetar med. Helt fantastiskt gäng!

"Gubbfan" jobbade i dag, det är mannen som är en av de som har absolut störst respekt hos mig. Du vet den där typen som är klar och rak och inte använder särskilt mycket konstigheter. Jag pratar om Bo Eklöf som faktiskt vart en av Sveriges bästa kuskar, ja han är ju bra nu med men han är inte bäst... (förlåt Bosse)... Att ha Bosse bredvid sig innebär ett lugn och massor av intressanta vinklar i livet.

Nu ska jag inte klappa Bosse medhårs så pass att hans frilla blir backslick, men han gjorde min dag.

Ja, de andra med. Som killen mitt emot som ibland faktiskt syns i andra tv-kanaler. Han berättade en riktigt rolig story om en av de största, nämligen Jan Stenbeck.

Vi pratade om anställningsintervjuer och han nämnde då Herr Stenbeck, som tydligen la en hel hög med ansökningar framför sig, tog halva högen och kastade den i papperskorgen och sa "de här kastar vi, vi har inte plats för folk med otur i vårt företag". 

Skitkul tycker jag, förskräckligt också på samma gång.

I morgon är det dags för arbete igen, men jag vill även påminna om att Rasmus Seebach lirar på The Ritz i Örebro.

Jag vill även påminna om klockor.nu såhär inför jul.

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar