onsdag 24 november 2010

Kairo över helgen?

Helt sjukt. GM ringde i går, han ska avsluta sin tid i Kairo och han tyckte att jag skulle vara på plats för firandet. Hmmm... Alltså, det känns ju löjligt lockande att flyga ner till Kairo på fredag och sedan hem på söndag. Men jag måste se ärligt på situationen. Dels måste jag ta ledigt på fredag(minsta problemet) sedan så kostar det ju lite pengar(största problemet). Har precis dyngat iväg massor av tusenlappar på resan till London i mellandagarna. Men det är klart, en helg i Kairo vad är det värt egentligen?

Pratade med John i dag, det ska bli askul i London. När jag snackade med hans svåger så insåg jag att de kommer med det flyg vi åker hem med. Vi har alltså ca 20 minuter tillsammans på flygplatsen. Sjukt.

Ibland är det kul med rykten, ibland inte.

Fick ett spännande samtal precis, vi får se vart det slutar.

Hmmm, undrar ändå om jag inte ska sätta mig på flyget, någon som önskar sig en thekanna i julklapp?

Vad sysslar Nordkorea med?

Kan ingen säga något om vädret? Hur kallt och snöigt är det egentligen?

Hoppar in i studion nu, Anton ska snacka upp dagens V4 från Bergsåker. Trav är livet just nu!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar