tisdag 23 november 2010

Ombudsgalan, Babsan och Sveriges Bästa Jockey

Det var ett tag sedan jag skrev sist, det var faktiskt i fredags som jag var inloggad här senast. Ber om ursäkt för det, men jag har mina anledningar.

Dels så har jag bara tagit det riktigt lugnt och njutit av ensamheten. Sedan så har jag vart på den alltid lika roliga Ombudsgalan. Det är en gala för Atg-ombuden runt om i landet. Ett roligt tillfälle att träffa dem som kollar på våra program varje dag.

Det blev en lång natt med fullt ställ på dansgolvet. Under middagen så underhöll "Babsan" och besökte vårt bord. Per-Anders Gråberg, en av Sveriges bästa jockeys, fick känna på "Babsans" famn...






Sedan finns det folk som är galet roliga. Som denna snubbe som dök upp i år igen på båten. Han får mig alltid att skratta, undrar varför??







Jag och Vougt avslutade hela kryssningen med att käka middag hos hans farbror. Fantastisk middag och fantastisk Whiskey. Tack!

Tack även till arrangörerna för Ombudsgalan, lika trevligt och roligt varje år!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar