lördag 6 november 2010

Vilken kväll det var i går!

Frasse fyllde ungdom. Vi var där, allihopa! Magiskt och fantastiskt trevligt! Frasse är ju känd för att vara en av de bästa människorna i världen, det visade han i går.

ALLA var där, typ. Löjligt härligt!

Dansade som en grävling gjorde jag, men känner att jag sparade mig lite inför kvällens begivenheter. 80-talsfest och jag är nöjd som tusan med min garderob... Jag kör på temat "80-talet var mindre" på min klädsel, kan bli hur kul som helst.

Mamma o Pappa håller på och donar här hemma. De har fått för sig att biblioteket ska bli en salong, fatta att alla böcker ska flyttas. Nu klämde farsan i med kommentaren "Vi ska köpa ny stereo, för vi kan inte spela kasetter på den där". Hmmm... 20 år sedan som man kunde köpa kasetter i butik. Men det blir riktigt fint.

Jag fick äran i går att piska de tre persiska mattorna som alla hundar älskar att ligga på. Det var ungefär som att gå en match mot Roger Federer kände jag. Min axel ömmar just nu.

Kram på Er, livet är en fest!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar