måndag 29 november 2010

Galen dag, men det är min vardag just nu

Eller galen dag, det händer just nu sjukt mycket i mitt liv. Mestadels otroligt roliga grejer. Som den där festen i lördags då vi alla var utklädda i masker och rätt vad det är så slutar ett grattistal i ett frieri. BRA GJORT MIRZA!!!

Eller som i går då vi skulle upp i kaknästornet men vi ändrar planerna o käkar på "Blå Porten" istället och får mat som smälter i munnen.

Eller som mötet i dag i Örebro då det kändes rätt bra. Eller som i fredags då vi avnjöt några öl på "Och himlen därtill" med ett par som var gladast i världen för deras nyköpta hus.

Det är liksom bara att hänga på just nu, jag hinner ju knappt inse hur bra jag har det. Inom en ganska snar framtid vet jag mer om min framtid, klokt sagt.

Längtar till London och till julen och till Barcelona.

Jag skriver bara av mig just nu, mycket snurr i tankarna. Vart ska allt sluta? Kanske på en regnig parkering i Alingsås då det fattas en femma till kundvagnen?

Jag har inte en aning!

Inte en susning!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar