söndag 28 november 2010

Söndag

Skulle egentligen vart på lunch i Kaknästornet i dag. Vi avbokade dock det då det var konstant snöfall och mulet. Reservplanen var dock inte alls dålig, lunch på min favorit "Blå Porten" som ligger riktigt nära Gröna Lund, alldeles vid Liljevalchs. Fantastiskt gott!

Resan till Örebro gick riktigt bra. Förutom att bilen skämtade lite med mig och startade inte först, men som sagt, det var ett skämt från bilens sida.

Hade rikitgt trevligt i går på festen. "Venetianskt" var temat och vi var alla supersnygga. Jag fick en av mina favoriter som bordsgranne och sedan hennes mans nye chef på andra sidan. Löjligt trevligt!

Är trött som en gris men tänder ändå en brasa hos Mor o Far, det är ju ändå söndag och då får man mysa om man vill! Förhoppningsvis får jag somna till detta sprakande!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar