lördag 27 november 2010

Fulla finnar och Barnfamiljer

Hade hur kul som helst i går med Olle. "Och himlen därtill" är faktiskt ganska trevligt, vilken vy och vilken höjdskräck...

I dag så ska jag på fest med "venetianskt" tema, vilket innebär att jag var tvungen att införskaffa en mask. Sagt och gjort.

Det jag glömde var att det var lördag och jag skulle köpa masken på Buttericks på Drottninggatan i Stockholm. MEN HERREGUD BARNFAMILJER, ni är fasen inte själva i världen och det är inte normalt att gå i hög fart och sedan PLÖTSLIGT stanna. När man stannar plötsligt gör man det för 1. Fara 2. Hinder 3. Man går in i en vägg. INTE för att man bara ska stanna, helt utan anledning.

Men ok, jag köpte det för stunden. Vad jag inte köpte var de där fulla finnarna som skulle fotograferas med varenda mask som fanns på hela stället. Jag gillar finnar, de kan vara mycket trevliga, men dessa var oerhört irriterande. Fatta att jag var tvungen att hitta en mask som inte luktade Mintu efter deras fottande.

Jaja, det blir en trevlig kväll. Bild kommer, jag lovar.

NJUT!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar