tisdag 2 november 2010

What a week!!

Det kan bli hur kul som helst, ska inte tjata sönder denna fantastiska vecka. Men det kommer bli kul! Ska även få besök av min gode kamrat Bosse.

Kom upp i god tid till jobbet i morse. Jag hade all tid i världen till att käka frukost, men nån idiot hade ju glömt att köpa yoghurt... Får jag tag på den då tusan ska han passa sig, jag är nämligen säker på att det är en han! Men fri i tanken som jag är så gick jag och la mig igen, vaknade upp och konstaterade att jag fortfarande hade gott om tid.

Hade faktiskt tänkt mig en lång walk i eftermiddag, samt att jag ska packa för resan till Örebro i morgon. Det ska ju med långkalsonger, tränings t-shirt, kostym, skjorta, ja typ rubbet! Pratade med mannen på kemtvätten i dag. Han hittade inte mitt namn på lapparna i butiken, jag förstår honom. Han hade nämligen stavat Filip med Felospm, ja om jag nu kan tyda hans teckning. Fast allt hade gått bra med kostymen, de fläckar jag hade från dopet, nån form av tårtfläck, var nu bara som en skugga som man inte kunde se. Ja, detta enligt mannen i butiken.

Nu sitter jag på Solvalla med sällskap av Emil i Lönneberga, Pedda och Bosse från Norrland. Kan bli en ruggigt bra eftermiddag.

Avslutar med det roligaste klippet på länge. På något vis så påminner den lille killen lite om mig i min ungdom, undrar varför... http://www.youtube.com/watch?v=2ZsbDO8d0pw

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar