onsdag 17 november 2010

En dag i samhällets tjänst...

Jag vet inte hur det slutade riktigt. Har inte kunnat sova på flera dagar av anledningen att jag skulle vittna i en rättegång i dag. Vad hände? Jo, målsägande dök inte upp och förhandlingarna flyttades till framtiden.

Känns då rätt onödigt att jag gått och vart nervös i flera dagar.

Nåja, jag får nöja mig med att fixat K-Resor till facebook. Du hittar K-Resor på http://www.k-resor.se/ och naturligtvis på facebook, sök bara efter K-Resor.

Rätt nöjd även med dagens semesterfix... Det blir London i fyra dagar i mellandagarna. John och jag ska dit och vi ska kolla på Tottenham-Newcastle och vi hinner även med Chelsea-Bolton. Kan faktiskt bli hur kul som helst.

Jaja, en dag i samhällets tjänst slutade med en ömmande mage eftersom jag inte kunnat äta och ytterligare en dag i Örebro.

Må Väl!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar