torsdag 4 november 2010

Cup-Helvete...

Vi var regerande mästare som kom storstilat till Smehallen i dag. Vi åkte hem allihopa med svansarna mellan benen. Herregud vad det är tråkigt att komma SIST i en cup. AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Jag tog tre straffar, jag gjorde bedriften att göra en snygg plock. Jag försökte mana på gubbarna i första matchen men insåg där någonstans att vi skulle få det mycket tufft att vinna. ALLA andra lag hade tagit in RIKTIGA hockeyspelare, med egna skydd och skridskor. Vi stod där i mästarkostymen och såg hur de tog av oss den. SIST, vi kom sist.

Men, HOCKEYLIGAN CUP är och kommer alltid att vara ett fantastiskt intiativ! Grabbarna i Hockeyligan har arbetat föredömligt och proffesionellt med hela helgens arrangemang. Jag tycker det är tråkigt att jag inte kan vara där och se hela upplevelsen.

Nu får vi se om jag får stå nästa år eller om cochen köper in en ny målvakt.

AAAAAAAAAAAAAAHHHHH!

Men det är bara torsdag. I morgon är det en ny dag!

p.s. GLÖM inte att äta ordentligt om du går på GI och ska spela en hockey cup, glöm det inte alls d.s.

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar