torsdag 25 november 2010

Bra dag!

Ibland så kan det ju verkligen kännas heelt hopplöst att vakna upp en morgon i november. Jag menar de där sjukt slaskiga, blöta, gråa dagarna som man bara vill byta bort med nån i Kairo. Men i dag så var det ju faktiskt väldigt trevligt. För när jag kom ut och skulle flytta på bilen så var det ju faktiskt kallt OCH nysnö. Ingen slask överhuvudtaget. SKÖNT!

Samtidigt är vi inne i den här årstiden då man får skotta fram bilen ungefär tre gånger per dag. Pratade med en skottande granne när jag var på väg till jobbet, han var inte så nöjd men ändå lättad över nysnön.

PUDERsnö menar jag ju naturligtvis.

Återigen fick jag ett spännande samtal, fortsättning följer.

Gert Fylking?? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8179982.ab

Ytterliggare ett spännande fynd. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8181086.ab

Sveriges Radio Örebro var hemma hos John, undrar om jag vågar lyssna?? Man vet ju aldrig vad den mannen hittar på i direktsändning...

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar