tisdag 16 november 2010

London Calling...

Jag har ju gett min gode vän John en födelsedagspresent som jag själv naturligtvis ska ha en del av. Nämligen en resa till London för att kolla på fotboll. Vi planerar nu, som tusan. Det ska ju passas in med ALLT för honom som har en gravid fru, två barn, en fotbollskarriär, en familj i Göteborg, ett hus, tre hundar, en katt, en trädgård, en granne, två bilar, ja o sen har han säkert massor av fler grejer som jag inte kommer på att räkna upp just nu...

Men vi ska fixa det, jag lovar!

Fast det är ju lite enklare för mig. Jag har mig själv att tänka på, ja och tvätten... Annars är det lugnt.

Åker som en jojo mellan Örebro och Stockholm. Jag bor ju i Stockholm men har vart övermycket i Örebro. Så pass mycket att mina vänner funderar på vad jag hålls med... Kanske ska vara kvar i Sthlm ett tag nu :-)

Annars då? Är du klar med julklapps-listan? Önskelistan alltså... Själv var jag typ klar med den i augusti, men nu när jag letade efter den så hittade jag den inte. Funderar skarpt på om jag inte önskade mig en Stavmixer i julklapp...

Må Godis!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar