tisdag 9 november 2010

Nöjd!

Ska ärligt säga att jag är sjukt nöjd över att vara hemma i min alldeles egna Hästen-säng. Det är så skönt och sova i den när jag inte gjort det på ett gäng nätter. Grejen var bara den att jag i natt somnade på soffan(igen) och vaknade typ 7 i morse och sov en timme till i sängen. Jag fattar verkligen inte hur jag tänker ibland.

Fick ett riktigt roligt samtal i går kväll. Stort grattis min vän! Spanien och Barcelona verkar vara ett lysande alternativ för mig :-)

Jag har ju lovat bilder från helgen, självklart så håller jag mitt ord. Jag börjar med en bild från Frasses 40års-skiva i fredags. Alla var där på något vis, roligast var nog ändå att Gary Sundgren dök upp från ingenstans.






Jag och Peter Hjort fick oss en stund i parken på lördagen. Vi samlade ihop oss inför 80-talsfesten. Jag passade på och mata fåglarna, vilket var evigheter sedan sist. Mest förbannad blev jag dock på en skata som snodde åt sig allt från dessa vackra djur.





På själva festen var det ju "High Life" som man säger i branschen. Det var sjukt kul och dessa bilder är några minnen som jag kommer leva länge på. Här är Martin, Carola och Gessle på samma bild.
 J. Larsson hittade sin gamla universitets-jacka och såg precis ut som han gjorde förr. Mia var supersnygg och gick hem barfota.
 Två frågor dyker upp, vad tänker mannen till vänster på och Varför är min 12,1-megapixelkamera inställd på "devils-eyes"??
Marta och jag såg snygga ut. Återigen "Devils-eyes" på mig...








Gessle, Full-Rulle, Gordon och jag...










ÖSK Fotboll slutade trea i allsvenskan och jag fick på söndagen vara värd för deras avslutningsfest. Ett riktigt roligt jobb och grabbarna verkade ha kul hela kvällen.

 Jag och John med medaljer, bilnycklar och handleder...
Jag fick en bild när Bosse försökte ringa med sitt kontantkort...

















Jag tackar alla inblandade för en otrolig helg. Tack Frasse, Peter, Helene, ÖSK Fotboll. Magiskt!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar