fredag 26 november 2010

FREDAG!

Japp, dagen är här, Fredagen! Visst är det en ganska behaglig dag. Vissa är i Örebro och njuter, andra i Stockholm och vissa är faktiskt i Kairo och firar av The Director. Jag ber om ursäkt för att jag tjatar om Kairo, men jag ångrar mig i dag att jag inte åkte. Det kommer bli en fest utöver ALLT annat.

Med det som den första tanken i huvudet när jag vaknade så får jag säga att jag klarar det bra.

I dag på lunchen med Linda, Lönnerberga och Nettan så fick jag Sälen-känslan. Den där som bara infinner sig i Sälen egentligen. Saknar gänget där och friheten. Ett underställ, skidbrallor, skidjacka och THATS IT!! Så fungerade det, varje dag, halva året!

Jag är på gång att bli hästägare igen, nu funderas det ganska mycket på en galopphäst. Det skulle ju vara trevligt, då är det England, Dubai och Täby som gäller. Ingen tokig idé, men det är klart hästen ska ju vara bra också.

I eftermiddag lutar det åt en after work, i morgon är det Venitiansk fest och på söndag Kaknästornet. Helgen ser faktiskt ut att bli riktigt bra men grejen är att det även kan bli Örebro. Frågan är när jag måste bestämma mig...

Nu kom Kihlen... Nu blir det fest!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar