måndag 15 november 2010

Ett laddat möte...

Det inträffade i lördags, det där laddade mötet med min gamla klass. Eller laddat möte, jag var nervös som tusan innan men det tog typ tre sekunder sedan var allt som vanligt igen.

Efter att ha hälsat på alla som var där var det dags för att inse hur pass lyckligt lottad jag vart som haft de här personerna i en ganska viktig tid i mitt liv. Gymnasietiden var rätt så turbulent för min del, det var ju bland annat då som min bror gick bort.

Att bara få sitta och prata med Sara, Mackan, Chrille, Ljungdahl och de andra var fantastiskt. MAGISKT!

Jag insåg att jag saknar dem i mitt liv, jag får helt enkelt bli bättre på att höra av mig.

Farsdag var det i går, pappa firades med att gå och kolla på bandy. ÖSK-Kalix, slutade med seger för Kalix. Det jag lärde mig var att det faktiskt ÄR kallare inne i hallen än utomhus.

Passade på att besöka John i går kväll. Vi kollade på det Italienska derbyt, ZLATAN är KUNG! Det går liksom inte att säga så mycket mer, även fast hans insats i går inte var den bästa, men han avgjorde ändå med matchens enda mål.

I morse när jag gick upp så var jag faktiskt väldigt glad över att jag inte hade mer än mig själv att ta hand om. Mörkt som i en grotta och hällregn hela vägen till Stockholm.

Är på Solvalla nu, hem och sova i min egna säng i natt och efter jobbet i morgon blir det Örebro, det är lite hektiskt just nu.

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar