måndag 1 november 2010

Måndag även denna måndag!

Ja, då är vi här igen. Precis i början på an alldeles ny vecka! Är det inte härligt? Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle tagit en Powerwalk på förmiddagen men jag fick en sådan sjuk lust att ha en "film-förmiddag" så jag har faktiskt mosat i mig "En Krigares Själ" och "En Krigares Hjärta", bra filmer om sjuka relationer kan man väl säga? Fast jag hade velat sett en fortsättning, hur pappan äntligen blivit god och han börjar göra rätt för sig.

Veckan som kommer kommer bli fantastiskt rolig. På torsdag är det dags för "Hockeyligan Cup" som avgörs i Eskilstuna, jag är ju målvakt i Mästarlaget. På fredag är det möte och sedan en sjukt rolig 40års fest. På lördagen blir det "bröllopsfest" fast i 80-tals klädsel. MÅSTE hitta en schysst kostym, skulle gjort det i dag men jag valde att göra annat. Det kommer säkerligen sluta med att jag får låna pappas kläder. Men det roliga med festen är att jag fick ett samtal från "Chefstränaren" som frågade om jag ville vara Toastmaster på kvällen, för mig var svaret självklart! Det är liksom en STOR Ära att få vara en del av vännernas dag så det går inte att tacka nej. Det är ju nästan lite av en tradition att jag är Toastmaster, det har ju blivit så.

Så veckan som kommer är redan nu en höjdare. Jag ska försöka få in tre träningspass vilket jag fick med lätthet förra veckan och egentligen handlar det bara om två pass eftersom hockeyn får stå som ett eget pass.

Jag hoppas du sett "Så Mycket Bättre", September är min absoluta favorit. Hon levererar ju magiska versioner... Denna låten visades förra veckan: http://www.youtube.com/watch?v=68Lbiy4UXEY

Och veckans version får du här: http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket_battre?title=september_-_vem_ska_jag_tro_pa&videoid=1103497

Vilken start på den nya veckan!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar