söndag 31 oktober 2010

Världens SÄMSTA kebabsallad...

För att vinna(?) utmärkelsen "Världens SÄMSTA kebabsallad" krävs vissa kriterier. Jag köpte kvällens middag på ett ställe där de allra flesta kriterierna uppfylldes.

1. På tok för mycket grönsallad.
2. Köttet togs från kylen och värmdes upp i nån plåtlåda.
3. Gurkan skars upp i två (2) skivor och lades på sidan.
4. Löken var i stort sett slut och det jag fick försvann någonstans.
5. Tomaterna skars upp i morse och hade "marinerats" hela dagen.
6. Köttet blev aldrig tillräckligt varmt, så det blev segt istället.

Där har du några punkter som garanterat kommer ge dig en dålig sallad, det var en sådan jag fick. Hade verkligen sett fram mot den där salladen, men så är det i livet. "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."

Jag är rätt nöjd med att mina 4 kr på Atg-kontot i går har blivit 370 kr i dag. Hade tre femmor på dagens V65 från Danmark.

Kan berätta att nästa gång jag går ut i den här staden så kommer jag GARANTERAT gå och ta en drink eller ett glas rött på "Gondolen" vid Slussen. Var där i går innan middagen på "Jimmys Steakhouse", fantastiskt upplägg på en bra kväll.

Tycker för övrigt att helgen faktiskt vart en av de bästa på länge. God Champagne i fredags och gott Amarone i går.

Knack Knack?
Vem där?
Asta?
Vilken Asta?
SopkvAsta!!

Trevlig kväller

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar