måndag 18 oktober 2010

måste ju visa hur bra det var i lördags...

 Här kommer bilder från min PW-tur runt naturreservatet Oset i lördags. Jag lovade ju faktiskt att Du skulle få chansen att se det jag såg. Helt underbart vackert, vilken dag det var! Det är sådana dagar som finns kvar inom mig under de mörka höstdagarna.
 Jag måste ju även visa rariteten som dök upp på middagen under kvällen. Fatta att denna stereo är ett år ÄLDRE än mig, men spelar fantastisk musik fortfarande. Ungefär som jag...
Har i dag fått klartecken för att spela Hockeyligan Cup i år igen. Som regerande Mästare så ska det bli riktigt roligt att spela. Hockey är ju kanske inte riktigt min grej och framförallt inte Hockeymålvakt. Men ni som minns vet ju att jag spikade igen i finalen förra året.

Just nu är jag ju faktiskt ca 8 kg lättare än då, det innebär ju dock att det blir större yta att täcka. Fast det ska nog gå. I morgon tänkte jag ge dig mina bästa tips gällande GI-menyn. Har faktiskt några guldkorn...

Filip

1 kommentar: