måndag 25 oktober 2010

Måndag, som om ett nytt liv startades

Jag är inne i en sjukt bra period just nu! Eller vad sägs om uppföljningen på gympasset i går. I dag startade dagen med en timmes tennis i Backahallen med kusinen. PANG!! BOOOOMM!!! Det lät som om vi slog pistolskott ibland, anledningen var de löjligt mjuka bollarna.

Det märktes dock att jag inte vart igång på tennisbanan på ett tag, men det finns ju där. Min kusin svor några gånger på andra sidan nätet då han var på väg åt helt fel håll, jag log bara.

Träffade tennisvirituoserna Mats och Henke. Om två veckor ses vi igen och då inte på tennisbanan, då ses vi i vimmlet och på bröllopsfesten. Men det var kul o se herrarna "In Action", tror de får stå som favoriter till Juldagstennisen.

Jag är ruggigt nöjd med mig själv efter dagen.

Jag hade hand om min Söta Gudson, Logan, efter tennisen. Vi lekte lite med kakformer, en traktor, bytte blöja, fikade, kollade på brorsan och kikade även utsikten över den flotta gatan som Mor och Far bor på.

När Logan drog så var det dags att fixa med däcken på Audin, du vet, bilen från en annan tidsperiod. Det gick riktigt bra och min Älskade Far kunde stolt se på hur jag fixade det. Han blev tvingad att lära mig hur man gör förra året, han ska inte göra allt här i världen, jag vill ju bli som han en dag.

Jaja, nu sitter jag på Valla och hoppas ÖSK fixar tre pinnar i kväll. Då kan jag nog unna mig ett glas Rosé i afton!

NJUT AV LIVET!!

Filip

1 kommentar:

  1. Tack så jätte mycket för i dag :) Logan var så glad och har berättat alla era hemligheter för mig ha ha ha

    SvaraRadera