tisdag 19 oktober 2010

GI-Snack

Du som läst bloggen på slutet vet att jag kör på med GI. En diet som passar mig riktigt bra då det handlar om fettförbränning inifrån. Du ställer ju om kroppen att förbränna fett istället för den energi du annars intar så som kolhydrater. På 7 veckor har jag nu gått ned 12 kilo endast genom denna metod.

I dag blev jag retad för just min viktminskning. Det var när ni var på väg hem från lunchen som en kollega såg att mina byxor gick ned under skorna vid hälarna. Han undrade varför och tyckte jag såg ut som en tonåring. Anledningen är den att byxorna nu är för stora och halkar ned. Visst, de förstörs men jag ska ju ändå köpa nya kläder om en månad. Kanske någon som då vill vara min personliga rådgivare??

I dag tänkte jag smälla till med en ganska god middag på förhand. Fläskfilé gratinerad med broccoli och till det en god svampsås. Enkelt, gott och antagligen alldeles lysande. Jag är ju ganska bra i köket. När jag är klar tänkte jag förmedla ett recept och så får vi se om du testar det någon gång.

Må Gott!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar