söndag 17 oktober 2010

Ny dag, ny blogg...

Vilken fantastisk helg det har vart! Dels dagen i går med en underbar runda runt Oset och sedan en galet bra middag hemma hos en vän. Jag fick testa hans "världsberömda" pannbiffar. Faktum är att jag gillar när folk använder ord som Världsberömd, kunnig, asbra, magisk, Mormor skulle blivit glad, jag står ofta i köket osv. när det handlar om just matlagning. Det blir ju oftast väldigt bra då. Det blev ruggigt bra i går.

I dag så har jag umgåtts med min andra familj. Fantastiska vänner och fantastiska kids! Vi hängde lite i lekparken och det var faktiskt väldigt roligt. Det är kul att även jag får testa på det där livet, föräldralivet alltså. Det är som träning inför framtiden. Tror att jag skulle bli en guldpappa faktiskt, inte alls skrytsamt sagt!

Har kommit på en idé om framtiden förresten. Ännu kan jag inte säga det öppet men det smids planer...

Nåväl, du som följt bloggen förut ser att jag ändrat lite. Det är för att hänga med i framtiden, det kommer bilder och utveckling av denna blogg under vecka. Det är lite "Ursäkta röran, vi bygger om" just nu.

Ser fram mot kommande vecka, det kan bli hur kul som helst! Eller hur??

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar