onsdag 27 oktober 2010

KAOS igen...

Hela den här dagen har vart en dag i kaosets tecken!

Det hela började med att jag vaknade till en melodi på telefonen som jag är sjukt trött på! (måste byta den) Sedan så såg jag att det inte gick att ringa från den, vilket gjorde att jag verkligen testade flera gånger. (gjorde mig bara mer irriterad) När jag sedan, efter att skrapat rutorna i en mindre evighet, kom till jobbet fick jag ringa Telenor och frågade Vad i HELVETE de höll på med. När jag sedan fick svaret så bytte jag taktik. (någon hade glömt o betala en räkning)

Tjejen, Ivana på Telenor, var OTROLIGT hjälpsam så efter en överföring och ett fax så var allt lugnt. Telefonen funkade igen och jag var en del av världen.

På jobbet rullade det på, förutom att jag gjorde en del irriterande småmissar som redaktör vilket fick mitt annars så balanserade psyke att bubbla lite. Hela dagen har vart lite av en dag som man aldrig vill ha. Men men tänkte jag...

Det skulle ju bli eftermiddag och jag skulle få komma hem och jag skulle unna mig ett onsdagsvin och god mat. Tills jag i kön på Coop insåg att jag bokat tvättstugan och att jag verkligen måste tvätta...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Ha en fortsatt trevlig Onsdag!

Filip

2 kommentarer:

  1. ha ha ha sötnos !! tänk på att det strax är Lördag och du snart är i våra armar kanske ;)

    SvaraRadera
  2. AAAHHH!! Du är bara bäst! Är så glad att jag har er, jag kan vara mig själv hela tiden :-) Ses dock inte i helgen utan det blir på ons-tors typ!!

    SvaraRadera