lördag 30 oktober 2010

Lördag eftermiddag - snart kväll!

Vilken otur i turen. Spelade upp mina sista pengar på atg-kontot. Jag hade 4 kronor kvar och orkade inte sätta in mer pengar, så jag gjorde ett pyttelitet system värt 3 kronor. Tror du jag ångrade mig? Det var nämligen så att jag lyckades med bedriften att få fem rätt. 3 spikar satt klockrent, hade jag spelat dubbeln så hade jag gjort det på en rad, oddset i dag var 70 ggr.

Men men, jag kan väl säga att det var otur att jag inte kände för det i dag... Eller så hade jag en löjlig tur.

Hade kul i går kväll. Jag var på ett ställe på Linnégatan som heter "Aubergine", riktigt trevligt. Trevliga var även de nya människorna som jag fick äran att lära känna. Vid ett tillfälle så satt jag och bara kände av all positiv energi som fanns runt bordet, härlig känsla.

Nu måste jag göra mig i ordning. Njut av kvällen!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar