lördag 23 oktober 2010

Lördag!

Efter att ha hittat hem till Örebro i går så har jag njutit av vänners sällskap, lagat mat till Far och njutit av höstens toner och den öppna spisen.

Två nyheter.

1. Nu kan ALLA skriva kommentarer på bloggen. Bra va?

2. Jag kommer inte att vara speaker för Hammarby Bandy denna säsong. Beslutet är fattat av mig själv och det handlar om att jag just nu behöver fokusera mer på mig själv och mitt liv, JAG behöver det. Jag ska även försöka hjälpa till lite med vårt reseföretag i Örebro och hoppas kunna hjälpa Mor och Far med det. Jag tackar Hammarby Bandy för några fantastiska säsonger som avslutades med ett SM-GULD! Det har vart en ära att få presentera spelarna på Zinken, och orden "Det är VI som är Hammarby" berättar ALLT om laget. KÖR HÅRT BOYS!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar