torsdag 21 oktober 2010

Lovely Sovmorgon!

I dag tog jag mig friheten att sova ut. Just dessa dagar gillar ja, jag menar de då jag är ledig ena dagen och jobbar eftermiddag andra dagen. Den som är snabb räknar ju ut redan nu att det nästan är två dagar ledigt mitt i veckan.

Har jag gjort något vettigt då? Nej inte alls, är svaret. Jag har faktiskt bara tagit det lugnt, myst i soffan med massor av filmer, en promenad i går och i dag ska jag träna med PJ på gymmet. Så denna vecka har jag två pass i Sthlm och jag hoppas på två i helgen då jag är i Örebro. Kanske ett spinning pass och ett tennispass, hade vart ruggigt roligt.

Just nu pågår Egyptian Open på JW Marriott, Mirage City Golf Club, Cairo. Calle Carlsson ligger +2 efter första rundan, jag hoppas det ser bättre ut efter dagens drabbning på den riktigt fina golfbanan. Vill dit som tusan nu, kanske blir det en tripp i januari. Så länge får jag nöja mig med att drömma.

Att drömma är bra, målsättning och drömmar är viktigt i livet så du kan satsa framåt. Skäms inte för målen och skäms inte för drömmarna heller för den delen. Njut av livet, ta tillvara på chanserna och följ ditt hjärta!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar