måndag 18 oktober 2010

Hmmm...

Är tillbaka i Stockholm igen efter en helg i Örebro. Resan upp gick galant och känslan var att det kommer bli en bra start på veckan. Så var det, tills jag mötte den där jädra målaren i hissen.
"Jaha, ser att det är dags för träning i gymmet"
- "Nej, inte alls, jag ska till sändningsrummet för Live-Tv."
- "Jasså, jaja."

Men va tusan? Är jag klädd som om jag skulle träna? Trodde min dress var "casual"...

Lyssnade hela vägen i bilen på John Mayer och Alicia Keys, fantastisk bilresa. Framförallt när jag åkte mot soluppgången, då kändes allt bara sådär perfekt.

Hammarby Fotboll har en ganska skön självdistans till sitt spel i Superettan. Deras reklam inför hemmamatcherna är ju briljant, eller vad säger du om denna... http://www.youtube.com/watch?v=oOcq0OwWNeg&feature=related

Må Gott!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar