söndag 24 oktober 2010

Söndag

Jaha, det blev en söndag denna vecka oxå. Ingen skräll direkt. Har haft tre fantastiska dagar och måste säga att jag är glad att jag har mina vänner. Kom i dag även på varför jag tyckt att det vart så "hårt" när jag vart ute, faktum är ju faktiskt att min kroppshydda nu är tretton kilo mindre. Det måste vara därför.

I dag så var jag med Bror och Brorsdotter på gymmet. Det blev ett riktigt skit-pass i två timmar. ALLA var lite sega och när den sista magövningen skulle göras så höll jag på att inte komma ur "magmaskinen", jag var helt slut! Men det är ju så härligt att bli klar med ett sådant pass. Brorsan sa att detta var ett pass som man bara vill ska ta slut, det gjorde ju det, efter två timmar.

I morgon laddar jag upp med en timmes tennis med min kära kusin. 08.00 slås första slaget och sedan är veckan igång. Jag ska efter det ta hand om min kära Gudson, han ska i morgon få lära sig att byta däck.

God Natt!

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar